WYSYŁKA I ZWROTY
WYSYŁKA
1.Transportem przesyłki zajmuje się wybrana firma kurierska – cennik wg. poniższej tabeli.
CENNIK OBOWIĄZUJE PRZY ZAKUPIE NA KWOTĘ DO 300 ZŁ BRUTTO
Firma kurierska |
Rodzaj dostawy |
Gabaryty |
Waga |
Koszt przesyłki |
|
InPost |
Kurier Standard |
Maksymalna długość – 120 cm suma wymiarów nie może przekraczać 220 cm |
1-5 kg |
12,99 zł |
|
6-10 kg |
14,49 zł |
||||
11-15 kg |
14,99 zł |
||||
16-30 kg |
16,99 zł |
||||
Kurier Standard POBRANIE |
1-5 kg |
15,99 zł |
|||
6-10 kg |
17,99 zł |
||||
11-15 kg |
18,49 zł |
||||
16-30 kg |
19,99 zł |
||||
Paczkomaty 24/7 |
8x38x64 cm |
do 25 kg |
11,49 zł |
||
19x38x64 cm |
do 25 kg |
12,49 zł |
|||
41x38x64 cm |
do 25 kg |
14,49 zł |
|||
Paczkomaty 24/7 POBRANIE |
8x38x64 cm |
do 25 kg |
13,99 zł |
||
19x38x64 cm |
do 25 kg |
14,99 zł |
|||
41x38x64 cm |
do 25 kg |
16,99 zł |
|||
DPD |
Kurier Classic |
Najdłuższy bok - 150 cm Wysokość + szerokość + długość nie przekraczają 300 cm |
0-2 kg |
14,99 zł |
|
2-5 kg |
15,99 zł |
||||
5-10 kg |
16,49 zł |
||||
10-15 kg |
16,99 zł |
||||
15-20 kg |
17,49 zł |
||||
20-25 kg |
17,99 zł |
||||
25-31,5 kg |
18,49 zł |
||||
Kurier Classic POBRANIE |
Najdłuższy bok - 150 cm Wysokość + szerokość + długość nie przekraczają 300 cm |
0-2 kg |
18,99 zł |
||
2-5 kg |
19,99 zł |
||||
5-10 kg |
20,49 zł |
||||
10-15 kg |
20,99 zł |
||||
15-20 kg |
21,49 zł |
||||
20-25 kg |
21,99 zł |
||||
25-31,5 kg |
22,49 zł |
||||
Poczta Polska |
Paczka |
Maksymalna długość – 150 cm najdłuższy bok + szerokość + wysokość nie przekraczają 250 cm |
0-30 kg |
13,49 zł |
|
Paczka POBRANIE |
0-30 kg |
16,49 zł |
|||
Paczka odbiór w punkcie |
Punkty 70 x 60 x 60 cm |
Automat 60 x 47 x 37 cm |
0-20 kg |
12,99 zł |
|
Paczka odbiór w punkcie POBRANIE |
0-20 kg |
15,99 zł |
Termin dostarczenia - czas jaki potrzebuje przewoźnik na dostarczenie przesyłki od dnia jej nadania.
Zamówienie złożone w danym dniu roboczym jest realizowane do godziny 10 i wysyłane tego samego dnia. Po godzinie 10 wysyłka zamówienia zostaje przesunięta na następny dzień roboczy.
2. Zamówienia na kwotę powyżej 300zł brutto realizujemy na nasz koszt.
3. Jeśli waga przesyłki przekracza maksymalną wagę dla danego przewoźnika trzeba ja podzielić, co wiąże się z dopłatą za dodatkową usługę transportową.
4. Jeśli część zamówionych towarów nie będzie aktualnie znajdować się w magazynie, pracownik ADK Papierniczy skontaktuje się w celu ustalenia, czy towar ma zostać przesłany w dwóch paczkach, czy dopiero po całkowitym skompletowaniu produktów.
REKLAMACJA I ZWROT TOWARU
1. Każdemu klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 14 dni. Należy oddać produkt w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją, gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę się skontaktować z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek pobraniowych. Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Rezygnację z zamówienia, które nie zostało wysłane prosimy zgłaszać mailowo na reklamacje@adkpapierniczy.pl
2. Firma ADK POLAND Sp.zo.o. - właściciel Internetowego Sklepu ADK Papierniczy nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo na reklamacje@adkpapierniczy.pl
3. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.
4. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić paczkę (otworzyć) w obecności kuriera lub na poczcie i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody. Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty może być rozpoczęty tylko po dostarczeniu przez klienta protokołu szkody, trwa od 1-3 miesięcy i klient jest powiadamiany o uznaniu/nieuznaniu reklamacji przez e-mail.
Wszystkie przesyłki do nas prosimy wysyłać na adres:
ADK Poland Sp.zo.o.
ADK Papierniczy
ul. Towarowa 10/9
49-300 Brzeg