Kategorie
GRAVITRAX zestaw startowy PRO gra logiczna tory wieża

4005556268320
Niedostępny
  • GRAVITRAX PRO - z GRAVITRAX poznasz świat grawitacji w zabawie!
  • ODKRYWAJ PRAWA FIZYKI - tworząc systemy ścieżek z różnymi elementami konstrukcyjnymi, odkryjesz jak prawa fizyki wpływają na twoją kulkę.
  • ROZWIJA UMIEJĘTNOSCI - przedstawione zadania stanowią wskazówki dla początkujących konstruktorów, którzy wkrótce będą sami mogli tworzyć projekty torów.
  • ZAAWANSOWANE KONSTRUKCJE - celem jest dotarcie kulki do celu, pokonując po drodze stworzony system torów.
  • ZESTAW STARTOWY - zestaw startowy GraviTrax PRO przeniesie Twój tor na wyższy poziom. Zestaw z nowymi elementami pozwala zbudować konstrukcję na wysokość.
  • EKSPERYMENTUJ - zbuduj nowe konstrukcje, pełne unikalnych wyzwań.
  • 153 ELEMENTY - zawiera 153 elementy.
  • Szerokość: 34.00cm

Ilość:

Dostępna ilość: 0

279,98 zł

Opis produktu

Jedna z najpopularniejszych serii zabawek konstrukcyjnych na rynku dla dzieci w wieku powyżej 7 lat. Ponad 7 milionów sprzedanych egzemplarzy na świecie. Idealna na prezent urodzinowy lub na Gwiazdkę!

Z GRAVITRAX poznasz świat grawitacji w zabawie! Tworząc pełne akcji systemy ścieżek z różnymi elementami konstrukcyjnymi, odkryjesz jak prawa fizyki wpływają na to co robi twoja kulka. Przedstawione zadania i plany budowy stanowią wskazówki dla początkujących, młodych konstruktorów, którzy wkrótce będą sami mogli tworzyć własne projekty torów. Celem jest dotarcie kulki do celu, pokonując po drodze stworzony system torów. Rozpocznij swoją przygodę z Gravitrax od zestawu startowego, a dzięki pozostałym zestawom uzupełniającym wzbogacisz swój system torów o nowe elementy.

Zestaw startowy GraviTrax PRO przeniesie Twój tor na wyższy poziom. Zestaw z nowymi elementami pozwala zbudować konstrukcję na wysokość, a tym samym ekscytująco pokonywać różnice wysokości i prowadzić kulki między poszczególnymi piętrami, nie tylko w standardowy sposób. Spróbuj przepuścić kulkę przez ścianę i zobacz, co się stanie. Zbuduj nowe konstrukcje, pełne unikalnych wyzwań. Podczas budowy można w ciekawy sposób zapoznać się z fizycznymi prawami magnetyzmu, kinetyki i grawitacji.

Zestaw zawiera 153 elementy.

Wiek: Od 8 lat